torsdag 6 augusti 2009

Patrik

Tänkte att det kunde vara dags att presentera sig här på DSLR. Jag heter Patrik Petersson och är en glad kille på 19 år. Fotografering är något jag hållit på med de senaste 3 åren kan man nog säga och jag använder för närvarande en Sony A700 (Minolta 28-105 F3.5-4.5 och Sigma 18-50 F2.8) vilket gör mig till ända Sonyägaren på denna blogg!!!


Självporträtt

Som fotograf vet jag egentligen inte hur jag ska beskriva mig själv, vilket är illa, men skulle nog säga att jag fotograferar det jag ser och tycker är vackert/annorlunda. Jag försöker helt enkelt se det inte alla nödvändigtvis lägger märket till och sedan fånga det och förmedla den känsla jag själv har. Motiv kan variera från macro/natur till självporträtt och allt däremellan.

För mer av mig kolla:
patrikpetersson.blogspot.com
-patrik-.bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar