tisdag 4 augusti 2009

Fanny

Det är alltid lika svårt att börja skriva så jag bara kastar mig rakt in i det hela. Jag heter Fanny är nästan sjutton år och har fotograferat i Lite mer än ett år. Jag pluggar Barn och fritid/Media och tycker det är jätte kul, speciellt median.Kameran jag använder är en Canon ixus 75, suprice suprice! (är jag den anda utan system kamera eller? haha) Nu under sommaren har jag tjänat lite pengar så skall spara lite mer sen skall jag uppdatera mig med en systemkamera. lääängtar. Förtillfället redigerar jag mina bilder i Adobe photoshop Elements 2.0 (HAHA) Men har laddat ner photoshop cs4 så det gäller bara att jag instalerar det också.
Ni kan ta er en titt på mina bilder på min blogg; fannyelina.blogg.se eller på min bdb; fairpicture
På bilden ovan ser ni mig och min älskling Leo.Han är bara för söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar